Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 30 kwietnia 2015

Urodzinowa wg mapki

Najnowsza mapka Cardabilities #122 - u mnie wg mapki kartka urodzinowa ze złotymi motylkami :)









Sponsorem dzisiejszego wyzwania jest Crafty City - zajrzyjcie na ich stronę, FB i kanał na YT :)

Czas na zgłaszanie prac do 13ego maja :)

2 komentarze:

  1. Just beautiful! Love your choice of colors! It's great fun being on the same team with you ... I'm learning so much from each team member! Thanks!
    Darlene
    DAR'S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)