Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 4 marca 2015

Geometrycznie i słooodko :)

Wczoraj na blogu ScrapCafe ruszyło najnowsze wyzwanie - temat baaaardzo otwarty i dający mnóstwo możliwości - "Geometrycznie"!
Ja użyłam sporo sześciokątów tworząc z nich patchwork - powstała słodka karteczka na urodziny Emilki oraz pudełeczko na nią.











Ze sklepu ScrapCafe wykorzystałam:


Na Wasze prace czekamy do 17 marca do północy :) Zapraszam na sklepowego bloga!


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)