Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 15 lutego 2015

Album ślubny

Prawda stara jak świat, że szewc bez butów chodzi... W końcu, po prawie 9 latach od ślubu - zrobiłam nasz własny album ślubny... Lepiej późno niż wcale, hehe ;)
A ponieważ jest MÓJ, mogłam go zrobić idealnie tak jak sobie wymarzyłam przez lata - jest baaardzo gruby, ma dużo przestrzennych dodatków, kwiatów, koronek, postarzane brzegi, a tło każdej strony potraktowane gesso i pastą strukturalną.

Zapraszam :) zdjęć, hmmm, trochę ;)



















Chyba w całości na UHKach :) i prawie wszystkie kwiatki własnej roboty :)

8 komentarzy:

  1. Prześliczny, uroczy, zachwycający... Przymiotników mi brak ;-). Zawsze z podziwem oglądam takie prace i wydaję mi się ciągle, że to niemożliwe stworzyć je własnoręcznie.
    Takiego albumu to tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. it is such a gorgeous album dear, love the colours too

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie romantyczny, zachwyca swą delikatnością... Kwiaty boskie, a maska nadała oryginalności i wyrazu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przecudowny! Wspaniałe kolory :) I ta maska piękna, świetnie tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały... romantyczny i delikatny:) a z tym powiedzeniem to rzeczywiście (niestety) prawda - u nas jest to samo:/ ale może też się w końcu zmobilizuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli interesuje cię album na zdjęcia - Albumyfoto.pl ma teraz bardzo szeroki wybór wakacyjnych albumów. Jest to na pewno bardzo kusząca oferta która powinna cię zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny album:) Jest bardzo romantyczny a do tego te kolory:) Miło popatrzeć, że tradycyjne albumy do zdjęć wracają do łask i coraz więcej osób decyduje się na wklejanie zdjęć samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)