Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 4 stycznia 2015

Mediowy tag

Grudzień był tak pracowity i intensywny, że na publikację postów na blogu zwyczajnie brakowało czasu... Dobrze, że większość prac, które wtedy powstały ma chociaż zdjęcia, to powolutku mogę uzupełnić zaległości ;)
Ten tag pojawił się już na FB, towarzyszył życzeniom świątecznym dla Was :) Teraz chcę pokazać jeszcze kilka szczegółów :)







Praca wieloetapowa - wielowarstwowa. Pierwsza warstwa jest embossowana - to pierwszy wypukły element tła. Później doszła pasta strukturalna nakładana przez maskę - i kolejne śnieżynki odstają od powierzchni ;) Jest farba akrylowa, tuszowanie, sztuczny śnieg, pasta strukturalna, brokat, mikrokulki i sama nie pamiętam co jeszcze :P A całość pokryta jest UTEE - i całość ma szklistą powierzchnię :)





Dużo, dużo pracy, ale efekt świetny, nieskromnie powiem, i satysfakcja ogromna :D


4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)