Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 29 września 2014

Blejtram z chłopcami

Był już album, był blejtram... Teraz kolej na kolejną pracę z rewelacyjnymi zdjęciami autorstwa Elizy. Kolejny blejtram z chłopcami, tym razem mniej kolorów, ale równie soczyście ;)


















Pracowało się nad nim fantastycznie!!!! Żałuję, że nie wisi u mnie na ścianie ;)


5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)