Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 15 lipca 2014

Po co to blogowanie??

Ehh, północ mmnie prawie zastała przy pracy... Ale jeszcze słów kilka muszę zostawić...
No bo po co to całe blogowanie? Nie możnaby powrzucać fotek prac na FB, Flickrze, czy gdziekolwiek? By można było tylko obejrzeć, zalajkować i już ;)



Aleee... Jak zakładałam bloga, nie wiedziałam wogóle co to FB, było forum i cała scrapująca Polska była tam, większość miała tam swoje galerie, gdzie wstawiało się zdjęcia prac, komentowało, dyskutowało... Ale tez w tym czasie większość miała oprócz galerii na forum bloga - by mieć takie swoje, tylko swoje miejsce, uporządkowane, posegregowane, z listą ulubionych blogów i innymi dodatkami na pasku bocznym. I jak tak wtedy zaczynałam...

A ponieważ nie lubię samych tylko zdjęć, lubię napisac choć kilka słów o mojej pracy - dlatego jest blog, a nie tylko FB, czy galeria. I służy niemal wyłącznie do pokazywania prac, baaaaardzo rzadko pojawia się jakiś prywatny post. Od tego mam bloga mojego Staśka, który niestety trochę zarasta kurzem, ale to tylko z braku nadmiaru wolnego czasu...

Zmykam troszkę się zdrzemnąć ;) Do jutra :)

 

1 komentarz:

  1. To z Pani bloga trafiłam na wyzwanie Uli, i też wzięłam w nim udział, a teraz jest mi miło poczytać że miała Pani bardzo podobne powody założenia bloga jak ja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)