Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Zamiast ramki

Witajcie :)
Ciekawa jestem, jak wyglądają Wasze lodówki :) Z zewnątrz - oczywiście ;) Moja coraz bardziej przypomina małą galerię - może nie sztuki, ale twórczości wszelkiej :) Od rysunków dzieci, przez listy zakupowe, pojemniczki na notesikowe karteczki, po magnesy mniej lub bardziej ozdobne. A ponieważ produktem tego tygodnia jest mata magnesowa - powstał kolejny magnesik. Sporą część moich zbiorów stanowią właśnie magnesy ze zdjęciami moich najbliższych. Ulubione zdjęcia - ciągle na widoku, najczęściej oglądane, bo i w kuchni spędzamy najwięcej chyba czasu ;) Tym razem na lodówkę trafiłam ja z mężem, w otoczeniu mojego ulubionego morskiego koloru, z dodatkiem czerni i odrobiny czerwieni. Dodatków niewiele, bo to fotka była tu najważniejsza, no i bałam się, że więcej magnes nie uniesie. Ale uniósł spokojnie - mimo, że było go tak niewiele na spodniej stronie ;)








Ze sklepu SZMEKa:
Mata magnesowa - Produkt Tygodnia

Holmes in Love
Papier MME
Kuleczki na druciku
Róże papierowe

Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. Rewelacja!

    Słonecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)