Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Recyklingowo-mediowe gwiazdki - zawieszki

Witajcie :)
U mnie nadal przygotowania do Świąt. Kartki już w większości zrobione, baaa, niektóre nawet wysłane. Pora zająć się dekoracjami. Dziś przygotowałam dla Was trzy zawieszki - gwiazdki. Może zawisną w oknie, a może dopiero na choince, jeszcze nie wiem ;) Pobawiłam się na nich trochę mediami, trochę faktury nadała pasta strukturalna, gel medium i biały puder do embossingu, jest sporo drobiazgów - brokatu, mikrokulek, malutkich perełek, a koloru dodało kilka chlapnięć błękitną mgiełką. Oczywiście całość na moim ulubionym materiale - tekturze z recyklingu ;)










I kilka szczegółów:








I wszystkie trzy :)




Szczegóły materiałowe - na blogu SZMEKa :)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)