Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 8 grudnia 2013

Pudełeczko ze zdjęciem

Jakiś czas temu na blogu SZMEKa gościliśmy wspaniałą osobę - Axdesign. Nasza gościnna projektantka zaprezentowała kilka kursów na różne pudełeczka - i w związku z tym mamy dla Was wyzwanie - stworzenie pudełeczka wg jednego z przedstawionych kursów. Myślę, ze czas przedświąteczny jest idealną okazją do podjęcia tego wyzwania - może stworzycie pudełeczko na prezent dla najbliższej osoby??

Ja akurat nie świątecznie - zrobiłam pudełeczko na słodycze dla pań z przedszkola - pudełeczko pizzowe wg tego kursu.












Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu - szczegóły TU



Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)