Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Pastelowo na Święta

Nic na to nie poradzę... Lubię takie kartki świąteczne i już :)
Z różem i błękitem :) Z białą akrylówką, brokatem i sztucznym śniegiem... A do tego - z dodatkiem surowej szarej tektury.
Jak dla mnie - połączenie idealne...










Ze sklepu SZMEKa polecam:
Papiery "Winter is coming" UHK
Papiery "Sklepy Cynamonowe - Mushrooms" UHK
Tekturka Aniołek klęczący
Sznurek dekoracyjny kremowy
Pomponikii kolorowe
Taśma dystansowa

Pozdrawiam serdecznie :)


4 komentarze:

  1. Piękne i takie delikatne, spokojne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubię i nie mam zamiaru nic na to radzić :) wyróżniają się od innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne aniołki tekturowe prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)