Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Ho ho ho!!!

Mikołaj się zbliża!!! A wraz z nim - dla grzecznych - prezenty :)

Przygotowałam dla was dziś trzy różne - bardzo różne - karteczki :) Wszystkie łączy jedno - osoba Mikołaja :)

Na początek - to co każdy z nas lubi najbardziej - prezenty!!!





Po drugie - karteczka w zimowych błękitach, skrząca kryształkami.





I po trzecie - tradycyjna czerwień i zieleń, z nutką natury ;)






Ze sklepu SZMEKa wykorzystałam:
Czułe słówka
Zimowa opowieść
Przy kominku
Ćwieki srebrne gwiazdki
NIebieskie gwiazdki - koraliki
Juta naturalna
Niebieska rafia
Cyrkonie niebieskie i przezroczyste
Taśma dystansowa
czarny tusz
Wykrojnik koła
Wykrojnik gałązka

A Wy - czekacie na Mikołaja??

Pozdrawiam serdecznie



5 komentarzy:

  1. świetne :D pierwsza - moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie też pierwsza to nr 1
    ten prezencik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki są piękne :) a druga szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie ładne, ale numer 1 moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)