Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 21 sierpnia 2013

Pudełko na weselne wspomnienia - DT Scrap&Me


Witam :)
Dziś mam przyjemność zaprezentować pierwszą pracę zrobioną na nowej kolekcji ScrapAndMe - "Dreams Come True". Fantastyczne kolory, tworzące niesamowicie romantyczny klimat, idealnie do siebie pasują :) Delikatny beż Magic Moment, którego fioletowy rozbielany paseczek daje świetny kontrast,  komponuje się z miętowym Frosty Morning. Całości dopełniają malusieńkie motylki w różnych kolorach :)









Do wykonania pudełka użyłam papierów Dreams Come True:








A na blogu ScrapAndMe jeszcze do niedzieli macie szansę na wygranie najnowszych kolekcji -
tu i tu.
Serdecznie zapraszam :)



4 komentarze:

  1. Świetne pudełko. Przyda mi się takie za rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten miętowy kolorek rzeczywiście ładny :) super pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem, że przede wszystkim pomył na takie wspomnieniowe pudełko jest fajny,
    wykonałaś je ślicznie- bardzo interesujące papiery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)