Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nowa marka, nowy etap i Candy

Mam ogromną przyjemność ogłosić, że zostałam projektantką nowej marki ScrapAndMe, która dziś ma swoją premierę :) I tym samym otwieram nowy etap w swej przygodzie ze scrapbookingiem, bo do tej pory nie miałam okazji projektować na nowych papierach :p Strasznie się cieszę, ale i stresuję ;)



Właśnie dziś ukazuje się nowa kolekcja "Sweet Dream", w której skład wchodzi 7 arkuszy przepięknych pastelowych papierów bazowych i arkusz elementów do wycinania. Muszę przyznać, że papiery są cudowne, wspaniale się ze sobą komponują, świetnie się je ciacha i klei :)



Prawda, że piękne?!

W związku z premierą na blogu ScrapAndMe rozpoczyna się dziś candy, na które serdecznie zapraszamy :) Można wygrać zestaw tych cudnych papierków! Dodatkowa szansa na zdobycie papierów jest na fanpage'u ScrapAndMe na Facebooku :)



Po dokładne informacje odsyłam oczywiście na bloga ScrapAndMe.

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)