Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 20 lutego 2013

Kobieco

Jak co środa zapraszam na najnowsze wyzwanie w Diabelskim Młynie. Tym razem jest to wyzwanie tematyczne przygotowane przez Novinkę, która proponuje nam zająć się motywem Kobiety :) Prawda, że fajny temat? :)
 
Przygotowałam mały notesik do kobiecej torebki, z przepiękną granatową kameą.
Natomiast tło dla mojej "kobiety" stanowi lift przepięknej kartki Cynki - kartki, zaproponowanej w Lift-projekcie przez Mamajudo.



Zapraszam na Diabelskiego bloga po szczyptę inspiracji od zespołu. I do udziału w wyzwaniu :)


A my dziś padnięci po wyprawie ze Staśkiem na eeg :/ Zapis wyszedł gorzej niż poprzednio, ale lekarz pociesza... Tak może być po odstawiwniu jednego leku... Ale Stasiek był TAAAAKI dzielny!!! Pierwszy raz - a eeg miał robione naście razy w życiu - nie poleciała ani jedna łza!!! :)

Jutro biorę się za skrapowanie :)
Muszę odreagować także pierwszą dalszą jazdę po styczniowym wypadku ;)
 
 
Pozdrawiam serdecznie :***

7 komentarzy:

  1. Swietny lift, okladka cudenko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny lift i te kolory!
    Dziękuję za wspólne liftowanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lift i cudne kolory:) Jestem zachwycona Twoją pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ni cudny notesik..i wielkie brawa dla Stasia,ucałuj dzieciaki ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes, kamea i warstwy skomponowałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie! rewelacyjnie zgrane kolory !
    dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)