Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 29 stycznia 2013

Walentynki różne

Jeszcze kilka kartek, które pomogą wyznać miłość...




Tu od razu chcę zaznaczyć, że pomysł na tą kartkę nie jest mój, choć zliftowałam ją nieświadomie :/ Tu jest oryginał. Prosze mi tam na dole nie pisać, że fajnie ją zrobiłam!!! Musiałam gdzieś kiedyś widzieć oryginał, zapisał mi się gdzieś z tyłu głowy i kartka zrobiła się sama :/ Ale muszę przyznać - warta zliftowania ;)


Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki są fajne, ale ta pierwsza powaliła mnie na kolana! Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, nie przesadzone, a mają w sobie to coś :)
    Mi się bardzo podoba pierwsza kartka, świetne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak prawdę mówiąc, to tej pierwszej najbardziej się obawiałam :p Ale fajnie, że Wam się podoba, może i zamawiająca będzie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są, zwłaszcza ta przedostatnia - SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się 2 i 3, lubię takie proste a urzekające karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne...przedostatnia powala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Basiu, powala... I okazuje się, że zerżnęłam nieświadomie z kogoś :/ Już na scrapkowym blogu napisałam, że zrobiłam to nieświadomie, być może kiedyś ją gdzieś widziałam i też mnie powaliła... :( Zaraz dopiszę, że to lift...

      Usuń
  7. Świetne karteczki, mało dodatków, a uroku w nich pełno- dwie ostatnie podobają mi się najbardziej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)