Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 15 sierpnia 2012

Pamiątka Chrztu Świętego

Tę formę już znacie - w maju robiłam takie kartki komunijne. Bardzo lubię taki składak, bo naprawdę sporo można w nim zmieścić: zdjęcia, i życzenia, i prezent, jest też miejsce na tagi, a nawet na płytkę z fotkami!

Tym razem zrobiłam składaczek z okazji Chrztu Świętego Paulinki. W delikatnych beżach z dodatkiem dziewczęcego różu. Nie ma w nim kieszonki na "prezent", bo to pamiątka od rodziców, jest za to miejsce na wklejenie ośmiu zdjęć, kieszonka z tagami na życzenia, kieszeń na płytę CD.









Ehh, dwa dni chłodniejsze i już dzieci zasmarkane i kaszlące :( Buuu :(


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)