Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 23 sierpnia 2012

Jak mała Ala dziękuje :)

To albumik jaki dostanie niania małej Ali - w ramach podziękowania i na pamiątkę . Mała Ala idzie do przedszkola i musi się niestety z nianią pożegnać...
Albumik w moim ulubionym rozmiarze 15x15cm, z przeszyciami, kilkoma kieszonkami na tagi, z patchworkiem na okładce :)



















6 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent...niania będzie wzruszona :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna pamiątka - patchworkowa okładka i motylki cudowne, żywe radosne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent...... wspaniałe podziękowanie za wspólnie spędzony czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Cudna pamiątka dla niani!!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie na candy
    http://manufacureofimagination.blogspot.com/2012/08/candy-wymiankowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodki! ogromnie podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)