Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 8 czerwca 2012

Dziewczęcy albumik

Albumik dla Natalki i Amelki, dwóch przeuroczych sióstr :)
Nieduży, bo 15x15 cm, ale za to grubiutki. Ma sporo kieszonek na tagi, poukrywane zdjęcia, i może tego nie widać na fotkach, ale jest dość przestrzenny. Na tyle przestrzenny, że miałam problem ze spięciem go w całość ;)

Przepraszam, ale to post dla wytrwałych - bardzo dużo zdjęć!























Albumik zgłaszam na wyzwanie HopmArtu :)

Pozdrawiam serdecznie!!

9 komentarzy:

  1. Śliczny, radosny album:) Wspaniałą pamiątkę wykonałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny:) Piękna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, radosny albumik. Miłego wieczoru, A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta praca, jest na czym oko zawiesić........brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ficou lindo!!

    Hugs from Brazil

    Val Rodrigues
    www.crieartezzanato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumik jest niesamowicie uroczy :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny albumik, tyle w nim ciekawych przykuwających oko szczególików :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)