Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Powrót :) Babcine wnuczęta :)

Tadaaam!!! Wracam!!! Mam w końcu chęć coś robić!!! I baaaardzo mnie to cieszy :)

Wczoraj zrobiłam malutki (6,5 x 8,5cm) albumik dla babci, z fotkami jej wnuków - stan na 2011 rok, miejmy nadzieję, że w przyszłym roku trzeba będzie dorabiać strony ;)
Proszę bardzo: oto Staś, Marysia i Patryczek :)

















Papiery, jak i wycięte elementy, są głównie z Galerii Papieru - idealnie się do takich albumów nadają! Są też drzewka z Ulicy Ptasiej od UHK, też baaardzo fajne :)

W planach na najbliższy czas mam kilka jeszcze albumików dziecięcych, więc pamiętajcie o mnie ;)

Pozdrawiam pełna energii :)

10 komentarzy:

  1. no i z jakim pięknym albumikiem wracasz! cudny jest :) takie fajne maleństwo, które można w kółko przeglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwo :)
    Witaj z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Agatko =]

    Przesłodki albumik =]
    Czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale urocze maleństwo....a w środku jakie słodziaki :) pozdrawiam i cieszę się,że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ,ze już jesteś:)))))
    Śliczny albumik,będzie wspaniałą babcina pamiątką..pewnie go oglądając babci nie raz się w oczku łezka zakręci,bo móc oglądać wszystkie wnuki w jednym przepięknym albumiku to wielka radość!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Album ma format wybitnie torebkowy, więc jest okazja, by mieć go przy sobie cały czas i oglądać, oglądac, oglądać... ;)
    Cieszę się, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babcia musi byc dumna z takich wnukow.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, pełen ciepła. będzie dobrym lekarstwem na gorszy humor. :)

    dziękuję za udział w moim candy.
    pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)