Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do galerii internetowych i moich butików, zachęcam też do kontaktu mailowego (apblicharz@interia.pl).

niedziela, 16 stycznia 2011

Trochę różu...

Tematycznie bez zmian, kolorystycznie - podobnie. Kartka wg mapki Bev na wyzwanie Wild Orchid. Nagrodę mają piękną, eh, pomarzyć można... ;)





Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko i ściskam

5 komentarzy:

  1. śliczna karteczka! bardzo nostalgiczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka, podoba mi się połączenie kolorków :*
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta karteczka!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy (każda ilość cukierasów się przyda ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)