Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 6 sierpnia 2010

Potrójnie

Kartka na wyzwanie Skrapujących Polek - bardzo ciekawe, bo trzeba trochę pokombinować :) Wszystkie materiały wykorzystane do zrobienia kartki mają być użyte w potrójnej ilości.

A więc wyliczam:
- 3 papiery,
- 3 przeszycia,
- napis w trzech częściach,
- 3 motylki latają nad bukietem,
- w skład którego wchodzą po 3 różne kwiatki i po 3 listki,
- do tego 3 kropelki akrylowe,
- i 3 różne media: tusz, Crackle accent (na motylkach) i perełki w płynie :)









Strasznie fajnie się ją robiło :)
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ślicznie kolorowa i idealna do wyzwania =]

    Ja niestety przekombinowałam 0_-

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tych trójek !! i jest potrójnie sliczna :) ja bym chyba nie potrafiła ograniczyć się do ilość materiałów,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! ja teoretycznie nie lubię pomarańczowego, ale tak go jakoś wkomponowałaś cudnie, że chyba zacznę lubić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ja zrobiłas i super poradziłaś sobie z wyzwaniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie.
    Cudne motyle. I podoba mi się czcionka jakiej używasz? To Twoja własnoręczna:) czy drukowana?

    OdpowiedzUsuń
  6. Drukowana - to "kuba ręczny", darmowa czcionka do pobrania w wielu miejscach, więc nie podam dokładnie linka ;) Fakt, jest baaardzo fajna :)
    Ciesze się, ze karteczka Wam się podoba, i dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo,fajnie wyszła "potrójna" zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)