Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 9 lipca 2010

Kartki ślubne

Po dłuższej nieobecności...witam!!
Sezon ślubny w pełni, więc nie może zabraknąć kartek na tę okazję. Dzisiaj chciałabym pokazać dwie - jedna inspirowana pięknymi pracami Enczy, druga bardziej moja, choć wpływy mistrzyń niewątpliwie da się zauważyć :)









Papiery At noon i Herbaciany Ogród z ILS, kwiatki z magdowa, samoprzylepne perełki z scrap.com, listki i motylek z Dalprintowych dziurkaczy, organzowe wstążki, koronka, ćwiek z Empiku.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)