Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 2 czerwca 2010

Z pręcikami :)

Witam!!
Dziś mam Wam do pokazania dwie kartki na wyzwania, obiecany link do pręcików i jeszcze jedną kartkę, która na wyzwanie nie zdążyła :) Ale po kolei, do wieczora powinnam się wyrobić :)
Pierwsza kartka jest na urodzinowe wyzwanie Sketch Saturday, wg poniższej mapki:





Moja kartka powstała na bazie Glas of wine z ILS, plus kolorowany kredkami obrazek stąd, koronka, kwiatki Latarni Morskiej, kamyki, koraliki, no i zapowiadane pręciki. Jeśli nie przeraża Was język rosyjski, to kurs znalazłam właśnie na rosyjskim blogu Mu-hy. Na blogu Mu-hy są zdjęcia i wszystko dokładnie widać, dodatkowo translator pomaga troszkę. Ja swoje pręciki zrobiłam na bazie białej cienkiej dratwy, pociętej na niewielkie kawałki. Końce sznurka zanurzam w magicu i od razu w kaszę mannę, i zostawiam do wyschnięcia. Do kolorowania wykorzystałam koncentrat pigmentowy Śnieżki, bo mam tego sporo, ale następnym razem spróbuję ze zwykłą farbą, bo to chyba za gęste i po wyschnięciu trochę się sypie. Żeby lepiej się wszystko trzymało, to po zamontowaniu w kwiatku pociągnęłam je lekko Glossy Accents, i już się nie osypuje, a dodatkowo uzyskały fajny efekt :)
Na koniec trochę szczegółów:





Na razie to tyle, po południu postaram się dodać jeszcze trochę nowości.

Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. nono, z samego rana już taka produkcja :)
    śliczna kartka, naprawdę świetnie Ci idzie kartkowanie, widać ogromne postępy :)
    czekam na kolejne dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. You cards are very beautiful :) I wish I understood what you write in your blog, but it is nice to just look at the pictures also!!

    Have a wonderful evening

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)