Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 3 czerwca 2010

Cytaty #3

Kartka na wyzwanie Skrapujących Polek, z wykorzystaniem podanej palety kolorów, organzowego kwiatka i koronki. Jednocześnie wykorzystałam mapkę #66 Card Patterns. Mimo szczerych chęci wykonania na każde wyzwanie osobnej kartki - tym razem doba okazała się za krótka...







Moja kartka na papierach ILS (Glas of wine i Oblicza barw), koronka ecru, kwiatek z białej organzowej wstążki z guzikowym środkiem, przezroczyste kropelki akrylowe.

Dzień póki co zapowiada się u nas ładnie, w sam raz na spacer, czego i Wam życzę :)

Pozdrawiam i ściskam

3 komentarze:

  1. Gorgeous! I love that lace you added.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card! Thanks for playing at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  3. How creative that you used the sketch on its side. Thanks for playing with us at Card Patterns.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)